24 september 2019 - Cea, Spanje
Onbewerkt nog maar wel de moeite waard. Denk ik Eerste stukje moet eraf
- Gerdien: een Pluim op je 🧢 Willem.…
- Mieke: Wauw Wil, was even paar dagen…
- Wil: Dank je
- Wil: Dank je wel. Geschoren heb…
- Robbie: Ik hoop dat je niet letterlijk…
Alle reacties »