Laxe

24 september 2019 - Bendoiro, Spanje

Het heeft de hele nacht geregend en gestormd. Het was steenkoud in de albergue. Toch redelijk goed geslapen. Rond 8.00 uur op pad voor koffie +. Rond 8.30 uur vertrokken met lichte regen maar na een uurtje toch maar in vol ornaat verder. Poncho, regenjas en regenbroek. Dat bleek het signaal voor de regen om te stoppen. Zo rond de middag kwam zelfs het zonnetje door en ging alles uit. De wandeling was niet zo lang ( 19  km ) en het parcours was goed. Af en toe een kort venijnig klimmetje maar dat maakte weinig indruk. Rond 13.30 uur in de albergue maar die was ik eigenlijk al voorbij gelopen. Dus maar terug. Net met George in een wegrestaurant gegeten wat verder prima was. Ook ontbijtspullen gekocht want de locals hier snappen er werkelijk niks van . Alles gesloten en een waanzig mooie albergue ( Europa !!!). Nu alles weer in orde brengen voor morgen en dan komen de laatste loodjes.

1. Mari:
    24 september 2019
    De weergoden werken mee. Da's mooi!
  2. Ynez:
    24 september 2019
    Dat loopt soepeltjes allemaal. Mooi zo!
  3. G. Plugge:
    25 september 2019
    Wat jammer van al die regen. En die locals zijn niet echt commercieel ingesteld. Je vraagt je af hoe ze aan hun inkomen komen.
  4. Robbie:
    27 september 2019
    Ik hoop dat je niet letterlijk alles uit hebt gedaan?! 😆
  5. Wil:
    27 september 2019
    Dank je wel. Geschoren heb ik al ( helaas ) en ik heb nog steeds wat aan.