Ourense

21 september 2019 - Ourense, Spanje

21 September 2019 zal ik niet snel vergeten. Wat aanvankelijk heel eenvoudig leek te worden werd toch iets lastiger dan verwacht.
Bij het opstaan om 7.00 uur was het nog donker en een beetje miezerig.
Iedereen vertrok en toen ik 10 minuten later ook maar ging leek de beste beslissing eerst maar koffie tot het licht is. Ik had wat trucs beacht voor m'n zere voetjes en dat werkte goed alleen sputterde mijn knie al vrij snel. Gelukkig kon ik gewoon  elk uur even pauze houden en dat werkte goed. Voorzichtig lopen. Tot bij de grens van Ourense had ik bijna de normale tijd. In Ourense begon de puinhoop. Achteraf bleek de oude albergue gesloten en net een nieuwe geopend. Dat kon ik niet weten maar de lokale bevolking ook niet. Omdat de weg vragen niet mijn sterktsre kant heb ik dat toch maar volop gedaan. Ik werd wel van het kastje naar de muur gestuurd . Niet erg motiverend .
Dan ben je heel blij als je er uiteindelijk bent. De stad Ourense is helenaal niks maar het oude centrum is heel erg mooi. Ga snel nog even rondneuzen en dan  maar vroeg pitten en kijken hou het knietje er morgen aan toe is. Oh ja was ik nog vergeten. Het heeft de hele dag geregend. En ook nog gewoon 22 km

1. Oom Willie:
    21 september 2019
    ja Wil ie knieën is een familiekwaal. Toch volhouden hoor!!
  2. Wil:
    22 september 2019
    Tot het gaatje
  3. G. Plugge:
    21 september 2019
    Je bent unne taaie, Willem
  4. Ynez:
    22 september 2019
    Een dipdag, die horen er ook bij. Hopelijk vandaag mooi weer, een betere knie en meteen de goede albergue.
  5. Wil:
    23 september 2019
    Mooi weer, een goede knie en gelijk de goede albergue is ook niet altijd leuk, hoor