Mombuey

13 september 2019 - Mombuey, Spanje

Uiteindelijk ging het restaurant om
20.00 uur open. De chef de cantina verontschuldigde zich hiervoor maar dit weekend was het groot feest in het dorp. Vandaar. Het was uitstekend eten voor € 10.00. Daarna nog even naar het plein waar vooral de jongeren  zich al aan het indrinken waren voor het feest. Omdat we  gisteren verder moesten stond er voor vandaag een korte etappe op het programmma . Slechts 10 km omdat de aankomende dagen de bergen er aan komen en ik dan goed moet plannen met de albergues. Bij voorkeur korte etappes en geen verrassingen met gesloten albergues
Bergen zijn mijn specialisme !!!😁
Voorlopige planning voor de aankomende dagen 16.7 km ,14 km ,13 km en dan 16 km over de eerste grote bult. Hans en Wolfgang besloten - ondanks de blaren - er vanmiddag nog  16.7 km bij te lopen. En het was ondertussen 13.00 uur geweest.
Ik besloot hier te blijven om goed uitgerust aan de aankomende dagen te beginnen. Misschien ga ik de twee etappes van 13 km wel combineren.
Maar we zullen het zien. Zit nu in een druk plaatsje maar ben ( nog ) alleen  in de albergue. Even rust.
Wat rondkijken boodschapjes doen en morgen lekker weer verder.

Update 16.00

Met z'n drieën. Ier en een Duitse man.     Vandaag  de 200 km vol gemaakt.

1. Ineke:
    Wat een wijsheid, Wil!
    Geniet van de voorbereidingen op de bergetappe!!🍀
  2. Wil:
    Komt helemaal goed.
  3. Oom Willie:
    13 september 2019
    De bergen dat is goed voor je knieën! (familie kwaal.)
  4. Wil:
    13 september 2019
    Ik weet er alles van. Helaas
  5. Ynez:
    13 september 2019
    Vanavond een lekker pintje drinken met de Ier.
  6. Wilma:
    13 september 2019
    Ik vind het nogal: 200 km. Een mooie prestatie, dus vertrouw op jezelf de komende dagen!
  7. Wil:
    13 september 2019
    Doe ik . Niet alleen de komende dagen.
  8. Mari:
    Feest is Feest!