Ik ben in Santiago

26 september 2019 - Santiago de Compostela, Spanje

Ik heb geslapen als een roosje.
Van morgen een goed ontbijt. Ponte Ulla ligt gewoon in een gat en de afdaling gisteren was lastig. Lang en stijl.
Dus ik moest vanmorgen weer uit dat gat . Dat viel reuze mee want de klim was lang en gelijkmatig. De laatste 8 km waren wel lastig. Echt stijl en onregelmatig.
Maar de wetenschap dat het voorlopig de laatste zijn maakte het beter verteerbaar.
Tijdens deze lastige kilometers overviel mij toch een niet nader te definiëren gevoel van plechtigheid . Raar maar wel waar.  Ook een gevoel  van dankbaarheid zonder het groter te maken dan het is. Gewoon bijna 69 en dit nog gewoon ( kunnen ) doen.
Ik wil de volgers bedanken. Ik heb ervan genoten.
Of ik morgen nog iets schrijf weet ik nog niet. Zaterdagmorgen vlieg ik in ieder geval terug.

1. Oom Willie:
    26 september 2019
    Proficiat. Je bent een tijger!
  2. Wil:
    Dank
  3. Wilma:
    ‘GROOTS’ Grote!
  4. Wil:
    Dank je wel hoor
  5. Tante Annie.:
    26 september 2019
    Proficiat een geweldige prestatie.
  6. Wil:
    26 september 2019
    Fijn dat je me gevold hebt. Ben ook zeer tevreden me zelf
  7. G. Plugge:
    26 september 2019
    Gefeliciteerd, je hebt het volbracht. Die prestatie mag je ook wel een tevreden en warm gevoel geven. Tot gauw. Liefs Gerrie.
  8. Wil:
    27 september 2019
    Dank je
  9. Robbie:
    27 september 2019
    Felicidades. Bien hecho👌👏🍾

Succes nog met de laatste meters naar huis. Volgend jaar weer?! Tot morgen
  10. Mieke:
    28 september 2019
    Wauw Wil, was even paar dagen achter met lezen, maar je bent er! Heel knap hoor...gefeliciteerd...goede reis morgenvroeg en dan hopelijk weer tot volgende week!
  11. Gerdien:
    28 september 2019
    een Pluim op je 🧢 Willem. Complimenten voor de 69 jarige. Dat kunnen er niet velen nadoen. Op naar de vlg uitdaging en bij thuiskomst heb je wel n 🍷 verdiend