Campobecerros

18 september 2019 - Campobecerros, Spanje

Vandaag de eerste hele dag in Galicie. Nou dat heb ik geweten. De hele dag omhoog en omlaag. Ik kom er wel maar het blijft zwaar. De uitzichten zijn wel geweldig. Ook nog twee Nederlanders (Tukkers ) ontmoet die de " camino de luxe " deden. Werden door de taxi opgehaald om in Laza in een hotel te slapen en worden morgenvroeg hier weer afgezet. In de lunchpauze hadden ze broden bij zich met mozorella en tomaten. En zout en peper uit Nederland!
Wel gezellig. Ook nog een Koreaanse Amerikaan ontmoet die vertrokken was in Sevilla en mij inhaalde op weg naar Santiago. Aardige kerel.
Nog even wat getallen.
Vandaag tot nu toe gelopen  meer dan 300 km.  Hopelijk mooie fotos. Morgen meer.

1. Ynez:
    18 september 2019
    Ik ben tevreden over de foto's Willem ☺. Geeft een mooi beeld van je wandelomgeving op dit moment. Mooi landschap!
  2. Antoon:
    18 september 2019
    Mooie foto's van een bijzonder landschap idd, in zo te zien heel vroeg ochtendlicht. En ik zie ook lange, lange wegen! Knap hoor Willem. Viva la vida!
  3. Wil:
    18 september 2019
    Maar ook daar komt een eind aan.
  4. Ineke:
    18 september 2019
    Maar voor het zover is, wil ik toch graag nog mijn bewondering uitspreken voor deze en vele andere prestaties van jou!!
    Tot gauw!
  5. Wil:
    18 september 2019
    Eerst even dit afmaken. Goed ?
  6. Mari:
    Bekwaamheid en ervaring.......
  7. Ineke:
    18 september 2019
    Prima, neem rustig de tijd, de druk is nu van ketel!
  8. Gerdien:
    19 september 2019
    Je hebt de vaart erin Willem! Als je nog ns zo’n stilstaand vosje tegenkomt..... willen wij m wel hebben 😂🦊
  9. Wil:
    19 september 2019
    Ik ben niet vlug genoeg (meer)..
    Schade !!! Helaas. !!
  10. Gerdien:
    20 september 2019
    Ik vergeef t je 🤗 Ik wens je vandaag weer n hele fijne wandeldag